Instrukcja rezerwacji wizyty online
Poniżej przedstawiamy instrukcję krok po kroku rezerwacji wizyty online.
1. Wejdź na stronę główną www.mildmed.pl i wybierz przycisk "Umów wizytę".
2. Wprowadź kryteria wyszukiwania.
3. Wśród zaproponowanych terminów wybierz ten, który Ci najbardziej pasuje.
Domyślnie rezerwujemy godzinną wizytę.
Jeśli jednak wiesz, że chodzi o krótszą konsultację, to prosimy o informację telefoniczną, sms, email albo w notatce do wizyty, o której piszemy w punkcie numer 9.
4. W tym kroku następuje rozdzielenie instrukcji dla osób, które już posiadają aktywne konto w systemie dr100 i na takie, które jeszcze konta nie posiadają.
4.1 Jeśli posiadasz już konto w systemie dr100 wprowadź login i hasło, a następnie przejdź do punktu numer 9.
4.2 Jeśli nie posiadasz konta w systemie dr100 wybierz przycisk "Rejestracja" i przejdź do punktu numer 5.
5. Rejestracja w systemie dr100 wymaga od Ciebie wprowadzenie podstawowych danych oraz ustalenia hasła.
6. Po rejestracji należy jeszcze aktywować konto.
Postępuj zgodnie z instrukcją, która została wyświetlona, czyli przejdź do swojej skrzynki email i znajdź email, którego treść wygląda jak ta z punktu numer 7.
7. Po stworzeniu konta, należy je jeszcze aktywować poprzez wybranie przycisku "Aktywuj konto" z wiadomości aktywacyjnej.
W mailu został dostarczony Twój login, który wraz z hasłem wpisanym podczas rejestracji umożliwi w przyszłości szybką rezerwację wizyty oraz podgląd swojego konta w systemie dr100.
Po aktywacji konta Twoja wizyta została założona, ale jeszcze nie potwierdzona. Potwierdzenia dokona lekarz MILDMED.
Po potwierdzeniu wizyty otrzymasz email jak w punkcie numer 11.
8. Jeśli aktywowałeś konto, możesz podejrzeć status swoich wizyt po zalogowaniu się do systemu dr100 (dr100.pl) swoim loginem oraz hasłem.
Przykładowo założona i zaakceptowana wizyta przedstawia się następująco:
9. Skoro tutaj trafiła(e)ś, to znaczy, że masz już konto w systemie dr100 i poprawnie zalogowałeś się w do systemu po wyborze terminu wizyty.
Potwierdzenie i rezerwacja terminu odbywa się w poprzez wybór przycisku "Potwierdź i zarezerwuj termin".
W formatce znajduje się również pole "Dodaj notatkę", którą można uzupełnić dodatkowymi informacjami, które wg Ciebie przed wizytą powinny trafić do lekarza.
10. Po potwierdzeniu i rezerwacji terminu otrzymasz email z informacją jak poniżej.
W skrócie: rezerwacja została założona i oczekuje na potwierdzenie przez wybranego lekarza.
11. Po potwierdzeniu wizyty przez lekarza, otrzymujesz informację w oddzielnej wiadomości email.
Przed każdą wizytą otrzymują Państwo automatyczne przypomnienia sms (1 dzień przed) oraz email (2 dni przed) na podane w czasie rejestracji dane.