Instrukcja rezerwacji wizyty online

Poniżej przedstawiamy instrukcję krok po kroku rezerwacji wizyty online.

 

1. Wejdź na stronę główną www.mildmed.pl i wybierz przycisk "Umów wizytę".

 

2. Wprowadź kryteria wyszukiwania. 

 

3. Wśród zaproponowanych terminów wybierz ten, który Ci najbardziej pasuje.

Domyślnie rezerwujemy godzinną wizytę.

Jeśli jednak wiesz, że chodzi o krótszą konsultację, to prosimy o informację telefoniczną, sms, email albo w notatce do wizyty, o której piszemy w punkcie numer 9.

 

4. W tym kroku następuje rozdzielenie instrukcji dla osób, które już posiadają aktywne konto w systemie dr100 i na takie, które jeszcze konta nie posiadają.

4.1 Jeśli posiadasz już konto w systemie dr100 wprowadź login i hasło, a następnie przejdź do punktu numer 9.

4.2 Jeśli nie posiadasz konta w systemie dr100 wybierz przycisk "Rejestracja" i przejdź do punktu numer 5.

 

 

5. Rejestracja w systemie dr100 wymaga od Ciebie wprowadzenie podstawowych danych oraz ustalenia hasła.

 

6. Po rejestracji należy jeszcze aktywować konto.

Postępuj zgodnie z instrukcją, która została wyświetlona, czyli przejdź do swojej skrzynki email i znajdź email, którego treść wygląda jak ta z punktu numer 7.

 

7. Po stworzeniu konta, należy je jeszcze aktywować poprzez wybranie przycisku "Aktywuj konto" z wiadomości aktywacyjnej.

W mailu został dostarczony Twój login, który wraz z hasłem wpisanym podczas rejestracji umożliwi w przyszłości szybką rezerwację wizyty oraz podgląd swojego konta w systemie dr100.

Po aktywacji konta Twoja wizyta została założona, ale jeszcze nie potwierdzona. Potwierdzenia dokona lekarz MILDMED.

Po potwierdzeniu wizyty otrzymasz email jak w punkcie numer 11.

 

8. Jeśli aktywowałeś konto, możesz podejrzeć status swoich wizyt po zalogowaniu się do systemu dr100 (dr100.pl) swoim loginem oraz hasłem.

Przykładowo założona i zaakceptowana wizyta przedstawia się następująco:

 

9. Skoro tutaj trafiła(e)ś, to znaczy, że masz już konto w systemie dr100 i poprawnie zalogowałeś się w do systemu po wyborze terminu wizyty.

Potwierdzenie i rezerwacja terminu odbywa się w poprzez wybór przycisku "Potwierdź i zarezerwuj termin".

W formatce znajduje się również pole "Dodaj notatkę", którą można uzupełnić dodatkowymi informacjami, które wg Ciebie przed wizytą powinny trafić do lekarza.

 

10. Po potwierdzeniu i rezerwacji terminu otrzymasz email z informacją jak poniżej.

W skrócie: rezerwacja została założona i oczekuje na potwierdzenie przez wybranego lekarza.

 

11. Po potwierdzeniu wizyty przez lekarza, otrzymujesz informację w oddzielnej wiadomości email.

 

Przed każdą wizytą otrzymują Państwo automatyczne przypomnienia sms (1 dzień przed) oraz email (2 dni przed) na podane w czasie rejestracji dane.